Ugrás a fő tartalomra

Egy kicsi babának és családjának!


Sziasztok!

Ezt az albumot egy kisbaba érkezésére készítettem. A kisbaba az unokaöcsém kisbabája.
Nagyon élveztem készíteni.
A fedele szivaccsal és anyaggal van bevonva.
Rengeteg hibával ...de majd idővel kiküszöbölődik... :)

Szép napot mindenkinek!

Csylee





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Színezés örömei...! :)

Sziasztok . Mostanában eléggé rákattantam a színezésre. - Pinterest - r ő l keresgélek színez ő ket, digitális bélyegz ő ket. - Kinyomtatom tintasugaras nyomtatóval (ez fontos, mert a lézeres nem jó. Vízt ő l lejön a nyomat.) - Aquarell ceruzával szoktam színezni és víztartályos ecsettel mosom szét. Vagy, distress mini tintapárnával színezek víztartályos ecsettel. - Körbevágni ollóval . Nagyon kellemes id ő töltés... :) Szép napot! Csylee

Masnis album...!

Sziasztok! Szeretném megmutatni nektek a legújabb Albumomat! Születésnapra lesz egy testvérnek, aki szereti a Vintage stílust. Ennek az anyagnak egyszer ű en nem bírtam ellenállni, annyira gyönyör ű ! Élveztem készíteni, mert Rózsaszín volt a f ő szerep, amivel a legkönnyebben tudok alkotni... :) A masni kicsit más rózsaszín , de talán nem olyan rossz az összhang! :) A megrendelö még nem látta...izgulok, vajon nem fog-e elzavarni vele jó messzire... :))) Az album azt hiszem Angliába készül menni... úgyhogy , ha elzavar vele kiviszem személyesen!! :P Szép napot mindenkinek! Csylee

Notesz új ruhában!

Sziasztok! Kaptam egy olyan feladatot, hogy fel kellett díszíteni egy kis noteszt. Születés napjára kapta meg a 15 éves nagylány! :) Kicsit nehezen találtuk ki, milyen papír is lenne jó neki, mert elég változó az ízlése, persze szerintem ez a kor ilyen...most forrja ki magát! :) Rózsaszínt gondoltam belecsempészni (persze a kedvenc színem)... de nála ez nem jöhetett szóba... ezért elég komoly színeket választottunk (anyukájával)... nekem tetszik a végeredmény, remélem nektek is!! :) A szülinapos odajött hozzám és megköszönte, nagyon tetszett neki!! :) Ez a lényeg! :) Szép napot ! Csylee